Kuka tahansa johtaja voi hakea ennakkoa lippukunnan hankinnoista tuleviin kuluihin. Päätöksen ennakon myöntämisestä tekee lippukunnanjohtaja. Ennakkohakemus tehdään oheisella hakulomakkeella. Hakemuksen allekirjoittamalla hakija sitoutuu toimittamaan kuitit hankinnoista kululaskun muodossa (saatu ennakko lisätään kululaskuun tulona), ja tarvittaessa maksamaan ylimääräisen/käyttämättömän rahan takaisin lippukunnalle. Ennakkohakemus tulee lähettää noin 10 vrk ennen hankintojen tekemistä, jotta rahat ehditään maksaa hakijan tilille.

Ohje ennakkohakemuksen täyttämiseen:

– Voit täyttää pdf-lomakkeen Adoben Täytä ja allekirjoita -toiminnolla (tätä varten tiedosto tule erikseen avata Adobessa) tai tulostamalla ja skannaamalla sen.

– Jos hakija kokee sen helpommaksi ja haluaa hyväksyä tästä aiheutuvan pankkiturvallisuusriskin, voi hakemukseen lisätä hakijan IBAN-tilinumeron kokonaisena. Suosittelemme kuitenkin antamaan tilinumeron osissa alla olevan ohjeen mukaisesti, sillä rahastonhoitajamme Reija Tyrjä on työskennellyt Nordea Pankissa ja pankin turvallisuuspäällikkö on antanut oheisen kaltaisen ohjeen tilinumerotiedon antamiseksi tietoturvallisemmin. 

1. Ilmoita IBAN-tilinumeron 12 ensimmäistä merkkiä hakemuslomakkeella. Esimerkki: FI12 3456 7890 xxxx xx.

2. Ilmoita  kyseisen IBAN-tilinumeron loput kuusi sähköpostitse rahastonhoitajalle (kaudella 2022-23 reija.tyrja@koudat.fi). Kirjoita viestin otsikoksi ”Ennakon maksu Koudat ry” ja kerro viestissä tilinumeron lisäksi tilinomistajan nimi. Esimerkki sähköpostivististä: 

Aihe: Ennakon maksu Koudat ry

Viesti: FIxx xxxx xxxx 1234 56, Petra Partiolainen

– Lähetä täytetty lomake sähköpostitse lippukunnanjohtajalle (kaudella 2022-23 netta.koskinen@koudat.fi)

Saat tiedon sähköpostiisi, kun ennakko on maksettu tilillesi.